Greata este un disconfort tipic al sarcinii. Un numar mare de femei gravide sufera de aceasta. Este unul dintre primele simptome ale sarcinii care afecteaza intre 40% si 80% dintre femei in primul trimestru si dispare intre saptamana 14 si 22. Exista insa unele suplimente alimentare si practici care pot ajuta la reducerea acestor episoade.

Cum sa reduci in mod natural greata in timpul sarcinii?
  • Menta

Suplimentele alimentare care ajuta la reducerea episoadelor de greata in timpul sarcinii includ menta. Fie ca este o infuzie din frunzele sale sau chiar bomboane – ajuta in ameliorarea simptomelor. Menta face stomacul mai usor dupa fiecare masa. In acest fel, se evita si senzatia de greutate care provine din alimentatia excesiva. Se pot face infuzii de menta, lasand frunzele uscate sa stea in apa clocotita timp de 5 minute.

  • Apa de orez

Este unul dintre cele mai eficiente remedii casnice pentru greata, chiar si atunci cand este insotita de varsaturi. Desi nu are un gust foarte bun, pe masura ce se consuma, se va simti un sentiment de usurare in stomac. Tot ce trebuie facut este sa se fiarba niste orez si sa se bea apa in care a fiert.

  • Ghimbir

Ghimbirul este unul dintre cele mai bune remedii pentru greata. Ajuta la reducerea miscarilor bruste ale intestinului in timpul digestiei si blocheaza receptorii de serotonina care provoaca greata. De asemenea, ajuta la reducerea refluxului in timpul sarcinii.

  • Alimente care contin zinc

Zincul este un mineral care ajuta sistemul imunitar al organismului si producerea de energie. Cerealele integrale, bananele, leguminoasele si ciupercile sunt alimente bogate in zinc. Acestea ajuta la reducerea episoadelor de greata si a disconfortului pe care il provoaca.

  • Alimente care contin vitamina B6

Vitamina B6 este esentiala in suplimentele alimentare care ajuta la reducerea gretei in timpul sarcinii. Tonul, puiul, lintea si avocado sunt alimente bogate in vitamina B6. Consumul lor este cel mai sanatos mod de a furniza corpului mineralele de care are nevoie in timpul sarcinii, in special in primele luni.