Numarul retailerilor care si-au deschis portile in Romania este intr-o continua crestere de la an la an, iar cei care vor sa obtina rezultate excelente trebuie neaparat sa apeleze la solutii ERP moderne si practice. Este vorba despre programe care pot fi folosite in paralel de sute sau chiar mii de angajatori si care ajuta la reducerea volumului de munca, dar si la intretinerea relatiilor cu toti clientii.

Citind randurile de mai jos, managerii pot afla care sunt cele mai importante lucruri pe care trebuie sa le stie in acest sens si cum trebuie sa-si ,,modeleze” viziunile cu ajutorul unor soft-uri extrem de bine realizate, care vin in sprijinul nevoilor lor de business!

Solutii ERP: programe de tip CRM

Programele de tip CRM sunt aplicatii practice, care pot fi folosite cu incredere in marile companii care trebuie sa tina evidenta a mii de comenzi in paralel. De exemplu, marii producatori trebuie sa ofere angajatilor posibilitatea de a lucra intr-o platforma unde sa poata vedea atat comenzile, cat si stocurile, dar si cererile neacoperite pentru ca task-urile de zi cu zi sa fie eficientizate. Solutiile ERP sunt excelente in acest sens: ele sunt disponibile in mediul online, cu mentiunea ca necesita conexiune la internet.

Ce tipuri de rapoarte pot genera programele CRM?

Un alt aspect extrem de important pe care trebuie sa il ia in considerare administratorii de afaceri este acela ca datorita celor mai noi solutii ERP pot genera oricand rapoarte importante pentru business-urile pe care le au.

Solutii ERP | AttoSoft.ro

solutii ERP

De exemplu, programele online permit obtinerea unor rapoarte care sa indice numarul de vanzari dintr-o anumita perioada, valoarea acestora, care sunt cele mai vandute produse, dar si care sunt regiunile din care clientii comanda cel mai mult!

Programe personalizate

Nu in ultimul rand, managerii trebuie sa aiba in vedere faptul ca programele de tip CRM de la AttoSoft.ro pot fi personalizate in functie de cerintele business-ului. De exemplu, angajatii pot obtine acces la o gama larga de tranzactii, cu ajutorul carora sa poata gestiona comenzile, iar managerii pot avea acces la mai multe tipuri de comenzi, cu ajutorul carora sa obtina date financiare care nu trebuie facute publice in interiorul firmei!