Cele mai comune probleme de care se lovesc posesorii mărcii Toyota Corolla

Toyota Corolla a reuşit să se impună pe piaţă încă de la introducerea sa, în anul 1966. Sinonim cu un automobil fiabil şi sigur, Corolla este cel mai popular vehicul produs vreodată – a depăşit chiar şi modelul Volkswagen Beetle în 1997.

Toyota Corolla

Cele mai comune probleme de care se lovesc posesorii mărcii Toyota Corolla

Toyota Corolla a reuşit să se impună pe piaţă încă de la introducerea sa, în anul 1966. Sinonim cu un automobil fiabil şi sigur, Corolla este cel mai popular vehicul produs vreodată – a depăşit chiar şi modelul Volkswagen Beetle în 1997.

În istoria sa de 50 de ani, peste 44 de milioane de autovehicule au fost vândute în întreaga lume, continuând să fie brandul preferat în Australia, spre exemplu, unde se clasează pe primele trei locuri în topul maşinilor noi vândute în anul 2019.

Fiecare brand se confruntă cu anumite probleme în funcţie de piesele folosite sau în funcţie de rodajul maşinii. Şoferii trebuie să fie pregătiţi pentru eventualele defecţiuni tehnice care apar inevitabil, indiferent de modelul de maşină achiziţionat.

Spre exemplu, în cazul modelului Corolla, alternatorul este una dintre părţile care pot avea probleme în timp. Acest lucru este semnalat de lumina bateriei, care apare pe tabloul de bord, sau de un simptom mai frecvent, în care servodirecţia nu mai funcţionează complet. Seria ZRE150 şi ZRE152 Corolla sunt echipate cu servodirecţie electronică (EPS), care se bazează pe curent electric pentru a funcţiona corect. Dacă alternatorul nu funcţionează normal, această tensiune va fi redusă şi poate fi întreruptă sau se poate produce o defecţiune completă a asistenţei de alimentare.

O altă problemă des întâlnită este reprezentată de înlocuirea comutatorului pentru faruri. Această eroare a fost preluată de la modelul anterior şi apare ca urmare a utilizării constante a acestuia. Înlocuirea acestei piese este decizia cea mai indicată, având în vedere faptul că preţul este unul modic, iar întregul proces durează foarte puţin.

Pompa de apă de la motorul de 1,8 litri este amplasată pe partea din faţă a motorului. Este sigilată de motor cu o garnitură care, din păcate, se deteriorează în timp şi care devine principala cauză a scurgerilor. Înlocuirea lichidului de răcire la intervalele indicate de producători şi utilizarea corectă a lichidului de răcire reprezintă cea mai bună modalitate de a prelungi durata de viaţă a pompei de apă.