Beneficiile hidratarii in incercarea de a pierde in greutate

Hidratarea corectă a fost considerată de mult timp o cheie esențială pentru scăderea în greutate, dar cantitatea ideală de apa care ar trebui consumata este inca o chestiune intens dezbatuta. De ce apa este ideala pentru pierderea în greutate?

Hidratarea corectă a fost considerată de mult timp o cheie esențială pentru scăderea în greutate, dar cantitatea ideală de apa care ar trebui consumata este inca o chestiune intens dezbatuta. De ce apa este ideala pentru pierderea în greutate?

Sunt numeroase motive pentru care beneficiile hidratarii sunt bine recunoscute

beneficiile hidradatarii

  • Importanța apei

Aproape două treimi din corpul uman este format din apă. Rolurile sale includ îndepărtarea toxinelor, reglarea temperaturii corpului si scaderea in greutate De asemenea, apa acționează ca un supresor al apetitului natural și ajută la intensificarea functiilor metabolismului. Cu toate aceste funcții, consumul de apă este vital pentru funcționarea normală a corpului.

  • Efectele deshidratării

Lipsa consumului de apă poate fi dăunătoare corpului uman. Dacă nivelul de hidratare scade cu doar 2%, este posibil ca gandirea sa fie neclara, sa exista o lipsă de concentrare și dificultăți de focalizare vizuală. Dacă de cele mai multe ori vă simțiți obosiți în mijlocul zilei și nu știți de ce, este posibil ca deshidratarea să fie cauza, ceea ce face dificilă efectuarea exercițiilor fizice. De asemenea, deshidratarea inseamna un risc crescut de cancer, îmbătrânire prematură, iritabilitate, anxietate și numeroase alte afecțiuni. Au fost făcute legături chiar între deshidratarea cronică și obezitate.

  • Cum ajuta apa oamenii sa piarda în greutate

Potrivit unui studiu realizat la Universitatea din Washington s-a constatat că daca consumam un pahar de apa inainte de culcare se va elimina senzatia de foame de la miezul noptii. Apa poate provoca, de asemenea, o creștere a energiei, permițându-vă să vă concentrati mult mai bine la antrenamentele grele si solicitante.

Recomandări

Dezbaterea exactă a cantității de apă consumată continuă. În fiecare zi expirăm aproximativ două cești de apă sub forma de vapori. O transpirație normală zilnică determină pierderea a două cești de apă. Intestinele și rinichii utilizează aproximativ șase cesti de apă în fiecare zi pentru funcționarea normală. Asta înseamnă zece cupe. Când adăugați exerciții fizice, creșteți cantitatea minimă de apă de care aveți nevoie doar pentru funcțiile zilnice.