Trei aspecte importante pentru Amazon

Amazon propune intotdeauna unele cuvinte cheie, cuvinte care au mare cautare si care definesc exact produsul pentru care se doreste promovarea.

sfaturi pentru succes pe Amazon

Cateva aspecte importante pentru Amazon:

Keywords

In situatia in care administratorul contului a optat pentru Automatic Targeting, situatia descrisa mai sus nu exista, aceasta fiind valabila doar pentru optiunea Manual Targeting. In cazul in care aceasta este prima campanie de promovare a unui produs de pe Amazon, administratorul ar trebui sa aleaga varianta Automatic Targeting pentru a fi sigur ca produsul sau va avea vizibilitate, iar vanzarile vor fi in crestere.

Amazon propune intotdeauna unele cuvinte cheie, cuvinte care au mare cautare si care definesc exact produsul pentru care se doreste promovarea. Acesta este de fapt un mic ajutor pe care platforma il ofera viitorilor vanzatori. Pentru optiunea Manual Targeting, administratorul trebuie sa selecteze campul Match Type si in felul acesta va selecta paginile unde isi doreste ca reclama sa apara. Spre exemplu cuvintele wood cat toy:

  • Broad: se refera la sensul larg al cuvintelor, reclama se va regasi atat in cazul cuvintelor asemanatoare, dar si in cazul sintagmelor generate in mod automat de algoritmul platformei si anume wood kitty toy

  • Phase: se poate face si o cautare mult mai restransa, insa cuvintele introduse trebuie sa fie identice, spre exemplu red wood cat toy

  • Exact: in acest caz, rezultatele vor oferi imagini cu produsele promovate doar in situatia in care cuvintele cheie introduse sunt cele exacte selectate si anume wood cat toy.

Produse restrictionate

Anumite produse pot sa nu fie deloc afisate pentru vanzarea pe Amazon. Aflati mai multe despre acest subiect accesand rubricile Restricted Products si Selling Policies. Accesati si Seller University pentru mai multe informatii privind Restrictiile de listare.

Ghid util pentru vanzarile de sarbatori in categoria Toys & Games

Ghidul a fost implementat pentru a mentine increderea cumparatorilor in platforma Amazon. In perioada cuprinsa intre 17 octombrie – anul in curs si prima saptamana a lunii ianuarie a anului urmator, vanzatorii care indeplinesc anumite criterii de performanta vor fi eligibili pentru a vinde in cadrul magazinului Toys and Games, dupa cum urmeaza:

  • Prima vanzare realizata prin intermediul platformei Amazon trebuie sa fi fost facuta inainte de 18 august – anul curent; dar nu neaparat in magazinul Toys and Games.

  • Trebuie sa fi procesat si expediat minim 25 de comenzi in perioada 1 august – 1octombrie – anul curent, nu neaparat in magazinul Toys and Games.

  • Rata de anulare a comenzilor clientilor nu trebuie sa depaseasca 1,75 % in perioada 1 septembrie -30 septembrie, anul curent.